close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפול רגשי – למה זה כדאי?

מערכת שורשא ניסן, תשפ26/03/2020

טיפול בתחום הרגשי יכול הרבה פעמים לעזור לנו להבין איפה בדיוק נמצא הקושי וכך גם נוכל להתמודד איתו טוב יותר

תגיות:
בשלבים מסוימים של החיים אנחנו נאלצים להתמודד עם אתגרים מסוגים שונים ולכן, אם אפשר לקבל עזרה מאנשי המקצוע הטובים ביותר, למה לא לעשות זאת? טיפול בתחום הרגשי יכול הרבה פעמים לעזור לנו להבין איפה בדיוק נמצא הקושי וכך גם נוכל להתמודד איתו טוב יותר. במסגרת טיפול רגשי אנחנו לומדים על כלים חדשים שיכולים לסייע לנו לחוש טוב יותר ולהתמודד קצת אחרת גם ברגעים מלחיצים, מעציבים או מאתגרים מכל בחינה. לכן ברור מדוע אנשים רבים שכבר עברו טיפולים רגשיים יוכלו להמליץ לכם על החוויה הזאת, אז למה שלא תנסו את זה עוד היום? אתם לא חייבים לחכות למשבר רציני שלא תדעו איך לצאת
ממנו כדי לפנות למטפל מקצועי בתחום הזה ולכן שווה לחשוב על כך בחיוב כבר עכשיו.

טיפול רגשי לילדים
לכאורה כולנו בטוחים שהילדות היא הדבר הכי יפה שיש, כי אנחנו לא צריכים להתמודד עם אתגרים שונים, אין לנו אחריות ואנחנו גם לא צריכים לדאוג לכסף. עם זאת בפועל זה לא לגמרי נכון, כי לא תמיד פשוט להיות ילד. לכן, אם אתם, כהורים, רואים שהילדים שלכם סובלים, שלא מספיק טוב להם ושהם מתמודדים עם קושי כלשהו, למה שלא תעזרו להם? העזרה שאתם יכולים להגיש להם לא תמיד תבוא לידי ביטוי בשאלות כמו "מה קרה" או "למה אתה עצוב", שכן בפועל לפעמים צריך עזרה מאיש מקצוע. לכן כדאי שתדעו שבשנים האחרונות טיפולים רגשיים לילדים הפכו לעניין מאוד נפוץ ומקובל. זה לא משנה מה נדמה לכם שעובר על הילד שלכם וזה גם לא ממש משנה בן כמה הוא, כי אם תוכלו לתאם עבורו טיפול רגשי שיתחיל כבר בקרוב, למה לדחות את הדברים? במסגרת הטיפול הזה תהיה לילד שלהם הזדמנות לדבר על הרגשות שלו, על מצבים שונים ועל איך שהוא באמת מרגיש, מה שיעזור לו גם למצוא דרכי התמודדות טובות יותר.

לאיפה פונים?
בין אם אתם בעצמכם רוצים לעבור טיפול רגשי ובין אם אתם מחפשים את המטפל הטוב ביותר עבור אחד מהילדים שלכם, כדאי שתבדקו לאן אתם פונים. כדי לעשות טיפול בתחום הרגשי לילדים צריך מומחיות ספציפית, שכן כמו שכולנו יודעים, עולם הילדים שונה מעולם המבוגרים וגם התקשורת איתם תהיה בדרך כלל אחרת. מה שכן משותף לשני סוגי הטיפולים הרגשיים, כלומר אלה שמיועדים לילדים ואלה שמיועדים למבוגרים, זו העובדה שכדאי לבחור במטפלים הכי טובים שיש. לכן חשוב לבדוק ממתי המטפל שאליו אתם פונים עוסק בתחום הזה, האם יש מי שיכול להמליץ עליו והאם הוא פנוי וזמין לטפל בכם או בילדים שלכם. נסו לקרוא כמה שיותר חוות דעת אודות אותו מטפל וכך תוכלו להיות בטוחים שאתם פונים אל איש המקצוע הטוב ביותר בתחום הזה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה